زن و انقلاب

زن و انقلاب

آنها با چه چیز زن مسلمان بیشتر دشمنند؟ با حجاب او . آنها با چادر و حجاب صحیح و متقن شما از همه چیز بیشتر دشمنند . چرا؟ چون فرهنگ آنها این را قبول ندارد . اروپاییها این‏طورند؛ آنها می‏گویند هرچه را که ما فهمیده‏ایم، دنیا باید از ما تقلید کند! مایلند که جاهلیت خودشان را بر معرفت عالم غلبه بدهند . آنها می‏خواهند زن به سبک اروپایی را در جامعه رواج بدهند؛ که عبارت است از سبک مد و مصرف و آرایش در انظار عموم و ملعبه قرار دادن مسائل جنسی بین دو جنس؛ می‏خواهند این چیزها را به وسیله‏ی زنان رواج بدهند . هرجا با این هدفگیری غربیها مخالفت بشود، فریادشان بلند می‏شود! اینها کم‏طاقت هم هستند! همین مدعیان غربی، کمترین مخالفتی را با مبانی پذیرفته‏ی خودشان تحمل نمی‏کنند .

همه جای دنیا را هم توانسته‏اند تحت تأثیر قرار بدهند؛ مگر محیطهای اسلامی واقعی را . شما اگر به دنیای فقیر آفریقا و امریکای لاتین و شرق آسیا و هرجا که جوامعی هستند، مراجعه کنید، خواهید دید که آن‏جا هم توانسته‏اند همان الگوهای خودشان ـ همان‏طور آرایش کردن، همان‏طور مصرف کردن و همان‏طور ملعبه شدن زن ـ را رواج بدهند . تنها جایی که تیر آنها به نشان نخورد، محیطهای اسلامی است، و مظهر آنها جامعه‏ی بزرگ جمهوری اسلامی است؛ لذا بشدت با این مبارزه می‏کنند .

امروز شما زنان، سنگربان ارزشهای اسلامی در مقابل وضع جاهلی دنیای غرب هستید . شما هستید که دارید از این حصار مستحکم فرهنگ اسلامی محافظت می‏کنید . در علم، در فرهنگ، در سیاست و در همه چیز، زن باید پرورش اسلامی پیدا کند؛ در میدانهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و همه جا برود و پیشتاز باشد؛ اما در مسائل شهوانی و جنسی، ملعبه‏ی دست این و آن نشود؛ این حرف ماست .

در مکتب اسلام، حفاظ و حجابی بین زن و مرد وجود دارد . این به معنای آن نیست که زنان، عالم جداگانه‏یی غیر از عالم مردان دارند؛ نه،زنان و مردان در جامعه و در محیط کار، با هم زندگی می‏کنند؛ همه جا با هم سر و کار دارند؛ مشکلات اجتماعی را با هم حل می‏کنند؛ جنگ را با هم اداره می‏کنند و کردند؛ خانواده را با هم اداره می‏کنند و فرزندان را پرورش می‏دهند؛ اما آن حفاظ و حجاب در بیرون از محیط خانه و خانواده حتما حفظ می‏شود . این، آن نکته‏ی اصلی در الگوسازی اسلامی است . اگر این نکته رعایت نشود، همان ابتذالی که امروز غرب دچار آن است، پیش می‏آید . اگر این نکته رعایت نشود، زن از پیشتازی در حرکت به سمت ارزشها ـ که در ایران اسلامی دیده شد ـ باز خواهد ماند . غربیها مایلند با تمام توان، آن نکته را هم در جایی به نحوی نسبت به هر کسی رسوخ دهند .

به اعتقاد من، گرایش به سمت مدگرایی و تجمل‏گرایی و تازه‏طلبی و افراط در کار آرایش و نمایش در مقابل مردان، یکی از بزرگترین عوامل انحراف جامعه و انحراف زنان ماست . در مقابل اینها، خانمها بایستی مقاومت کنند .

 

آنها برای این‏که از زن، آن‏چنان موجودی به وجود بیاورند که مورد نظر خودشان است، محتاج این هستند که دایما مد درست کنند و چشمها و دلها و ذهنها را به همین چیزهای ظاهری و کوته‏نظرانه مشغول کنند . کسی که به این چیزها مشغول شد، کی به ارزشهای واقعی خواهد رسید؟ مجال پیدا نمی‏کند برسد . زنی که در فکر باشد از خود وسیله‏یی برای جلب نظر مردان بسازد، کی فرصت این را پیدا خواهد کرد که به طهارت اخلاقی فکر کند و بیندیشد؟ مگر چنین چیزی ممکن است؟ آنها این را می‏خواهند . آنها مایل نیستند که ط زنان جوامع دنیای سوم، دارای فکر روشن و آرمانخواه باشند؛ خودشان دنبال هدفهای بزرگ حرکت کنند و شوهر و فرزند خود را هم حرکت بدهند . زنان جوان در جامعه‏ی ما باید خیلی مراقب باشند، تا این کمند ناپیدای بسیار خطرناک فرهنگ و تفکر غربی را بشناسند؛ از آن پرهیز کنند و جامعه‏ ی زنان را از آن جدا و برحذر بدارند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, ] [ 15:11 ] [ میترا مالمیر ]

درباره وبلاگ

سلام بر نيلوفران عشق و قامت يافتگان ايمان، بر زنان مسلمان که شميم دل انگيز و دلنواز واقعيت حقيقي "زن" را بر جانها روان ساختند، اسطوره هاي ايماني که سرود بلند ايثار را سر دادند و با طريق حق و ترسيم خط سرخ شهادت درسها آموختند و شور و حماسه حضورشان سرفصل رويش ها شد. خواهران مسلماني که با حضور انقلابي اشان ستاره عشق آسمان حقيقت و ايمان شدند. امید آنکه با محتوای این وبلاگ گامی هرچند کوچک در راستای حضور موثر زنان در پیروزی انقلاب و وقایع پس از آن برداشته شود. انشاء الله
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 2058
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

ذکر روزهای هفته

انقلاب اسلامی اوقات شرعی

دریافت کد آهنگ


Up Page

ابزار های نایت اسکین ابزار پرش به بالا
تصاویر زیباسازی نایت اسکین


کد متحرک سازی عنوان وب




تصاویر زیباسازی نایت اسکین